Aichun Beauty

Aichun Beauty

عرضه انواع محصولات تناسب اندام آیچون بیوتی Aichun Beauty
Aichun Beauty

Aichun Beauty

عرضه انواع محصولات تناسب اندام آیچون بیوتی Aichun Beauty

ماسک صورت زیتون روشون

ماسک صورت زیتون روشون  ROUSHUN





مناسب انواع پوست - 100% طبیعی و حاوی روغن زیتون - دارای ویتامین های A و E - تسکین دهنده و التیام بخش - آبرسان و مرطوب کننده پوست - دارای اثر خنک کنندگی فوق العاده - دارای خاصیت لیفتینگ پوست و جوانسازی و رفع چین و چروک


خرید ماسک صورت زیتون روشون


شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774



 مصرف منظم ماسک، می‌توانید مطمئن شوید که محصولات مرطوب‌کننده و محافظت‌کننده‌تان بهتر روی پوست عمل می‌کنند و با سرعت بیشتری به نتایج موردنظرتان می‌رسید. هدف اصلی از گذاشتن ماسک صورت، پاک کردن عمیق پوست چهره و از بین بردن لکه‌هایی است که با شستن آب و صابون و سایه پاک‌کننده‌ها از بین نمی‌روند. ماسک‌ها برای تسکین پوست و از بین بردن زردی پوست اثر فوق‌العاده‌ای دارند. ماسک جریان خون را تشدید می‌کند و خستگی را از بین برده و از پوسته‌پوسته شدن پوست جلوگیری می‌کند.
  • مناسب انواع پوست

  •  100% طبیعی و حاوی روغن زیتون

  • دارای ویتامین های A و E

  • تسکین دهنده و التیام بخش

  • آبرسان و مرطوب کننده پوست

  • دارای اثر خنک کنندگی فوق العاده

  • دارای خاصیت لیفتینگ پوست و جوانسازی و رفع چین و چروک

  • بهبود سلامت پوست حجم: 100 میل


روش مصرف :

 ابتدا صورت خود را شسته و سپس لایه ای از ماسک را روی پوست صورت و گردن خود به مدت 15 الی 20 دقیقه قرار دهید. سپس لایه ساخته شده را با آب ولرم از روی صورت پاک کنید. برای نتیجه بهتر می توانید هفته ای 2 بار از این ماسک استفاده کنید.


100sabad.ir
100sabad.com

ماسک بینی زغالی آیچون بیوتی

ماسک بینی زغالی آیچون بیوتی  Aichun Beauty











بلک ماسک بینی آیچون بیوتی باعث جذب چربی ها و ناخالصی های موجود در پوست میشود و همچنین باعث سم زدایی کامل پوست میشود ماسک زغال بینی آیچون بیوتی سبب از بین رفتن سلول های مرده پوست میشود



شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774





بلک ماسک بینی آیچون بیوتی یکی از بهترین بلک ماسک های برند آیچون بیوتی می باشد. بلک ماسک بینی آیچون بیوتی باعث جذب چربی ها و ناخالصی های موجود در پوست میشود و همچنین باعث سم زدایی کامل پوست میشود ماسک زغال بینی آیچون بیوتی سبب از بین رفتن سلول های مرده پوست میشود. با افزایش سن قدرت پوست برای از بین بردن لایه های مرده کاهش می یابد بنابراین باید عامل خارجی سلول های مرده پوست را برداریم تا باز شادابی و جوانی را در پوست خود احساس کنیم بلک ماسک بینی آیچون بیوتی باعث لایه برداری فوق العاده سلول های مرده شده و سبب ایجاد سلول های جدید میشود.



100sabad.ir
100sabad.com