Aichun Beauty

Aichun Beauty

عرضه انواع محصولات تناسب اندام آیچون بیوتی Aichun Beauty
Aichun Beauty

Aichun Beauty

عرضه انواع محصولات تناسب اندام آیچون بیوتی Aichun Beauty

اسکراب لایه بردار فوری روغن کوسه مکس لیدی

اسکراب لایه بردار فوری در 30 ثانیه روغن کوسه مکس لیدی  MAX LADY





حاوی روغن کوسه - تقویت کننده طبیعی - پاک کننده آلودگی ها و چربی های اضافه پوست





شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774



 

لایه بردار فوری کوسه حاوی روغن کوسه تقویت کننده طبیعی می باشد.این ژل در منفذهای پوست نفوذ کرده و آلودگی و چربی اضافی پوست را برطرف میکند.

پوست کثیف را پاک میکند و پوست را تمیز و صاف میکند.بطوری که از لطافت و شادابی پوست خود لذت میبرید.


طرز مصرف:

مقدار کمی از ژل را روی دست خود بریزید سپس با دست صورت خود را تا زمانی که دانه های کوچک ( لایه مرده پوست) دیده شوند به آرامی ماساژ دهید سپس با آب شستشو دهید. آب سرد طراوت پوست را بیشتر میکند.


 
100sabad.ir
100sabad.com

اسکراب لایه بردار فوری توت فرنگی مکس لیدی

اسکراب لایه بردار فوری در 30 ثانیه توت فرنگی مکس لیدی  MAX LADY





تقویت کننده پوست - صاف و هموار کننده ی پوست صورت - از بین برنده ی جوش - پاک کننده عمیق پوست از آلودگی ها - تحت لیسانس FKBK انگلستان




شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774



اسکراب لایه بردار فوری مکس لیدی MAX LADY توت فرنگی

حاوی تقویت کننده های طبیعی می باشد که می تواند به طور کامل هر گونه چرک و چربی اضافه و پوسته ی روی پوست و داخل منافذ پوست را از بین ببرد.استفاده ی منظم از آن کمک می کند تا شما پوستی صاف داشته باشید و از استفاده از آن لذت ببرید.

اسکراب ها به طور ملایم کار کیسه کشیدن در حمام را انجام می دهند و پوست های مرده را جدا می سازند.ژل اسکراب (‌ لایه بردار ) MAX LADY با کمک به جدا سازی سلول های مرده ی سطح پوست در 30 ثانیه ٬‌ برای شما پوستی درخشان و شفاف را به ارمغان می آورد.



روش استفاده اسکراب لایه بردار فوری مکس لیدی MAX LADY توت فرنگی :

هفته ای یک الی دو مرتبه برحسب نیاز ، بر روی پوست صورت و هرجای دیگر که نیاز دیدید بزنید و  ماساژ دهید تا پوسته های اضافه ی پوست جدا شوند. سپس با آب ولرم آب کشی نمایید.

 



100sabad.ir
100sabad.com

اسکراب لایه بردار فوری لیمو مکس لیدی

اسکراب لایه بردار فوری در 30 ثانیه لیمو مکس لیدی  MAX LADY





حاوی لیمو تازه و تقویت کننده طبیعی - صاف و هموار کننده پوست - برطرف کردن آلودگی و چربی اضافی پوست - از بین بردن سلولهای مرده - پاکسازی پوست تنها در 30 ثانیه



شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774







توضیحات محصول :

اسکراب لایه بردار فوری MAX LADY ، حاوی تقویت کننده های طبیعی می باشد که می تواند به طور کامل هر گونه چرک و چربی اضافه و پوسته ی روی پوست و داخل منافذ پوست را از بین ببرد و از پوست جدا سازد به طوریکه یک لایه ی عمیق از روی پوست برداشته شود. این لایه بردار باعث می شود تا پوست بتواند توانایی مرطوب ساختن کافی خود و در نتیجه عامل پیشگیری از پیری پوست را به وجود آورد. استفاده ی منظم از آن کمک می کند تا شما پوستی صاف داشته باشید و از استفاده از آن لذت ببرید.

اسکراب ها به طور ملایم کار کیسه کشیدن در حمام را انجام می دهند و پوست های مرده را جدا می سازند. این پوست های مرده اگر از روی بدن برداشته نشود ، به مرور روی هم تلنبار شده و پوست را زبر و ضخبم و افتاده و زشت می کند. پس برای شادابی و جوانی پوستتان مخصوصا پوست صورت ، اسکراب را فراموش نکنید. روزانه تعداد بی شماری سلول پوستی جدید متولد می شوند و تعداد زیادی از سلولهای قدیمی پوست از بین می روند. سلولهای مرده طبق روند طبیعی به سطح پوست آمده و به شکل نا مشهود از سطح پوست جدا میشوند. گاهی اوقات آلودگی های محیطی و یا سایر عوامل جلوی این پوسته ریزی به صورت نا محسوس را می گیرند ، در نتیجه سلول های مرده در سطح پوست جمع میشوند و باعث تیرگی و کدری پوست می گردند. ژل اسکراب (‌ لایه بردار ) MAX LADY با کمک به جدا سازی سلول های مرده ی سطح پوست در 30 ثانیه ٬‌ برای شما پوستی درخشان و شفاف را به ارمغان می آورد.



ویژگی های اسکراب لایه بردار MAX LADY :

- لایه برداری عمیق از پوست
- تنظیم ترشح چربی پوست
- آبرسانی کافی به پوست
- تعویق پیر شدن پوست
- رفع سیاهی ها و کدری های پوست
- جلوگیری از ایجاد جوش
  



روش استفاده :

هفته ای یک الی دو مرتبه برحسب نیاز ، بر روی پوست صورت و هرجای دیگر که نیاز دیدید بزنید و  ماساژ دهید تا پوسته های اضافه ی پوست جدا شوند. سپس با آب ولرم آب کشی نمایید.


 
 
100sabad.ir
100sabad.com


ژل شستشوی صورت بیولاین

ژل شستشوی و پاک کننده صورت بیولاین  Bio Line




✅ پاک نمودن عمیق پوست از آلودگی ها و مواد آرایشی ✅ حاوی عصاره پرتقال و لیمو جهت رطوبت رسانی عمیق ✅ ایجاد طراوت، شادابی و لطافت پوست ✅ فاقد مواد صابونی ✅ دارای pH مناسب پوست ✅ مناسب برای شستشوی روزانه انواع پوست




شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774





توضیحات محصول:

 ژل شستشوی صورت بیولاین با بهره گیری ازفرمولاسیونی بسیار ملایم .مواد مرطوب کننده فوق العاده موثر و پی اچ مناسب این امکان را فراهم میاورد که افرادی با پوست خشک هم بتوانند بدون هیچ گونه نگرانی از تشدید خشکی پوستشان صورت خود را به راحتی شستشو دهند و پوستی پاکیزه و با طراوت و چهره ای درخشان و شاداب و اراسته داشته باشند .این زل به علت دارا بودن مواد شوینده بسیار ملایم که بیشتر از نوع امفوتر میباشد باعث حذف کامل الودگی ها و باقی مانده مواد ارایشی از روی پوست میشود بدون اینکه اثار تحریکی بر روی پوست برجا گذارد . این ژل حاوی مواد نرم کننده و مرطوب کننده طبیعی میباشد که باعث نرم شدن پوست و حفظ رطوبت ان بعد از شستشو میشود


مزایا :

✅ پاک نمودن عمیق پوست از آلودگی ها و مواد آرایشی
✅ حاوی عصاره پرتقال و لیمو جهت رطوبت رسانی عمیق
✅ ایجاد طراوت، شادابی و لطافت پوست
✅ فاقد مواد صابونی
✅ دارای pH مناسب پوست
✅ مناسب برای شستشوی روزانه انواع پوست
✅ حجم 150 میل


نحوه استفاده :

مقدار کمی از ژل را کف دست ریخته با اب رقیق نمایید و صورت خود را شستشو دهید


 

 
100sabad.ir
100sabad.com

صابون ضدجوش کوسه تاچ می

صابون ضدجوش کوسه تاچ می  Touch Me




از بین برنده جوش ، جای جوش ، انواع لک، کک و مک و دانه های سرسیاه - لایه بردار و جوان کننده پوست - نرم کننده و روشن کننده - شادابی و نشاط پوست - قدرت شفاف کنندگی بالا





شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774





صابون ضدجوش روغن کبد کوسه برطرف کننده جوش، لک و آکنه صورت با خواص لایه برداری پوست بوده و با ایجاد خاصیت ضدباکتری و قارچ، از بین برنده آکنه و جوش های جوانی می باشد.همچنین با تنظیم چربی پوست به حفظ شادابی و روشنی پوست و تنظیم چربی پوست کمک می کند . صابون ها گیاهی و دریایی  با برند تاچ می محصول شرکت تاچ می تایلند است که محصولات خود را با تکیه بر طب سنتی – گیاهی و به کارگیری علم نوین داروسازی با آخرین استانداردها و فرمولاسیون روز دنیا تولید می شود . این محصولات از عصاره های 100 درصد طبیعی استفاده می شود .



100sabad.ir
100sabad.com