Aichun Beauty

Aichun Beauty

عرضه انواع محصولات تناسب اندام آیچون بیوتی Aichun Beauty
Aichun Beauty

Aichun Beauty

عرضه انواع محصولات تناسب اندام آیچون بیوتی Aichun Beauty

ماسک صورت شنی نعناع مکس لیدی

ماسک صورت و بدن شنی نعناع مکس لیدی   MAX LADY



لایه برداری بالا و پاکسازی عمیق پوست - ایجاد حس خنکی و کمک به روشن و صاف شدن پوست - افزایش شادابی و طراوت و حفظ نرمی و لطافت و جوانی پوست - کاهش التهاب پوست و قرمزی ناشی از جوش و آکنه و خشک کردن سریع جوش‌ها - جلوگیری از فعالیت های میکروبی و باکتریایی




شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774



 

ماسک صورت شنی نعناع دارای اسیدسالیسیلیک می باشد. این ماده می تواند التهاب جوش ها و پوست صورت را مثل یه کرم ضدجوش برطرف کند. اسیدسالیسیلیک، همچنین برای پاکسازی پوست مفید است و از جوش زدن جلوگیری می کند. نعناع همچنین دارای فلاونوئید و فنول هست که باعث اثرات آنتی اکسیدانی در پوست میشوند و از فعالیت رادیکال های آزاد جلوگیری می کند.

 ماسک شنی نعناع بهترین لایه بردار و آبرسان صورت همراه با فرمولی جدید برای از بین بردن دانه های سر سیاه انواع لک ها و جوش های صورت می باشد و همچنین پوست بدن و صورت را زیبا و شفاف می سازد.


روش مصرف:

مقداری از این ماسک را به قسمت مرد نظر بمالید و پس از ماساز آبکشی کنید.



 
100sabad.ir
100sabad.com

ماسک صورت شنی آرگان مکس لیدی

ماسک صورت و بدن شنی آرگان مکس لیدی  MAX LADY




حاوی ویتامین E و اسید چرب اشباع شده - مرطوب کننده و نرم کننده - جوان کننده و ضد چروک - حاوی آنتی اکسیدان - ضد جوش و آکنه




شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774




ماسک شنی روغن آرگان حاوی مقادیر بالای ویتامین E و اسید چرب اشباع شده بوده و به عنوان مرطوب کننده و نرم کننده طبیعی پوست شناخته می شود و برای افرادی که پوست خشک دارند و از بیماری اگزما رنج می برند مفید می باشد.

ماسک شنی روغن آرگان نه تنها به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی عمل می کند بلکه چین و چروک پوست را کاهش داده و برای جوان سازی پوست صورت مفید می باشد.

ماسک شنی روغن آرگان آنتی اکسیدان های زیادی دارد که چربی پوست و التهاب را کنترل کرده و به درمان آکنه و جوش صورت کمک می کند.

ترکیبات موجود در ماسک شنی روغن آرگان می توانند پوست را در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید محافظت کنند و از پیری و سرطان پوست جلوگیری کنند.

این ماسک شنی بهترین لایه بردار و اب رسان صورت همراه با فرمول جدید برای از بین بردن کلیه دانه های سر سیاه و انواع لک ها و جوش های صورت میباشد و همچنین پوست بدن و صورت را سفید و روشن و شفاف و زیبا میکند.


روش مصرف :


قسمتی از این ماسک شنی را به جای مورد دلخواه پوست صورت و بدن بمالید و ماساژ دهید و بعد با اب شستشو دهید.

 



100sabad.ir
100sabad.com

ماسک صورت شنی آلوورا مکس لیدی

ماسک صورت و بدن شنی آلوورا مکس لیدی  MAX LADY





ماسک شنی آلوئه ورا مکس لیدی یکی از بهترین لایه بردارها و آب رسان ها می باشد که همراه با فرمول جدید برای از بین بردن دانه های سر سیاه و جوش های صورت می باشد و همچنین باعث روشن شدن پوست بدن و صورت می شود



شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774






ماسک شنی آلوئه ورا مکس لیدی یکی از بهترین لایه بردارها و آب رسان ها می باشد که همراه با فرمول جدید برای از بین بردن دانه های سر سیاه و جوش های صورت می باشد و همچنین باعث روشن شدن پوست بدن و صورت می شود .

ماسک شنی مکس لیدی دارای عصاره طبیعی آلوئه ورا می باشد .گیاه آلوئه ورا یک ماده تسکین دهنده و زیباکننده پوست است که به شما کمک می کند پوستتان سالم و شاداب بماند و آسیب های آن ترمیم شود. و مناسب برای پوست های چرب، پوست های خشک، پوست های حساس و پوست های معمولی می باشد .


همچنین خواص ضدالتهابی آلوئه ورا برای درمان لکه های پوستی، جوش و سایر مشکلات پوستی بسیار مفید است . همچنین این محصول در حجم 350 میلی لیتر تهیه شده است .



ویژگی های ماسک شنی آلوئه ورا مکس لیدی :

آبرسان و تغذیه کننده

تسکین دهنده

ترمیم کننده

لایه بردار صورت


روش استفاده :


قبل از استفاده از ماسک شنی پوست خود را کمی مرطوب کنید این کار به همه ترکیبات اسکراپ اجازه می دهد که با پوست صورت و بدن ارتباط پیدا کند و پوستتان را نرم و لطیف کند . ماسک را بر روی پوست صورت و بدن به آرامی ماساژ دهید و از ماساژ دادن محکم جدا خودداری کنید و مراقب باشید که مواد به اطراف چشم ها مالیده نشود . ماسک را به صورت دورانی بر روی پوست ماساژ دهید . اما اجازه ندهید که ماسک برای مدت طولانی بر روی پوست بماند پون باعث خشکی و خارش پوست می شود . سپس صورت و بدن خود را با اب ولرم بشویید و مطمعن شوید که مواد اسکراپ کاملا از روی پوست پاک شده اند و سپس با حوله نرم پوست خود را خشک کنید .

برای نتیجه گیری بهتر  2 یا 3 بار در هفته از ماسک استفاده کنید تا به نتیجه ایده آل خود برسید .



 

100sabad.ir
100sabad.com